Krocketklubba

Hejsan!
Igår städade jag lite i huset. Runt tre-halv fyra åkte vi till Nortälje och hälsade på farfar och farmor. När vi pratat ett tag skjutsade farmor honom till sjukhuset och vi åkte och handlade mat. När vi kom hem var redan farmor där. Vi lagade middag, fläskfilé med kroketter och beasås. Det var jättegott.
Efter middagen fick jag skjuts av farmor hem till Sara. Sara har varit på innebandyläger, så jag hade inte sett henne på några dagar, därför hade jag mycket att säga. Sedan tog jag och Sara moppen till hammarbackskolan där vi träffade Ludde och kollade lite på pojkar93s innebandyträning. Men vi fick inte komma upp på läktarn, så vi pratade mest. Samma sak efter träningen, vi var inte bjudna på fest hemma hos Jenny och fick inte komma dit, utan satt mest och pratade.
När jag kommit hem kollade jag på film med mammi och somnade sött i sängen.
Nu är det en ny dag och jag vet inte vad jag ska göra! Sara är i täby för att hitta en present till mig. Jag ska kanske vara med henne sen :)
ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0