Jag är en så'n bra vän!

Plötsligt kom det in två pojkar in i mitt hus. Det var Ludvig och Gustav som var ute och far med mopederna. Gustav försökte sälja sina två djurgårsbiljetter till mig, men icke sa nicke..
Klockan gick och jag blev tvungen att åka ner till Centrum för att lämna in en film som vi hyrde igår. Pojkarna följde med och därför följde jag med dem, hem till deras kompis Dennis för att se ifall han ville köpa biljetterna. Dennis köpte en biljett. Och eftersom jag är en så'n bra vän så beslöt jag mig för att köpa den andra, trots att jag inte kan ett piss om hockey. Eller överhuvudtaget tycker att det är roligt att kolla på.
aja, nu ska väl jag kolla på en kvällsfilm. Får se vad jag hittar i hyllan..
ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0