chingeliling

God morgon mina söta läsare :)
I tisdags såg jag matchen Djurgården mot Frölunda i ishallen. Där efter gick jag till fotbollsplan bakom och kollade på SKU (svenska kyrkans unga) mot Åby. Regnet som föll såg ut som snö och kändes typ inte, men det regnade ganska mycket den kvällen. När jag skulle åka hem därifrån slutade moppen åka när jag hade åkt halva vägen. Tror att den gjorde det för att den blivit för fuktig medans vi kollade på fotbollsmatchen.
Igår var det en inte-så-jobbig-dag i skolan. Sista lektionen var idrott på kvarnbadet där man fick välja mellan att spela fotboll, volleyboll, simma eller springa.
Efter skolan åkte jag hem till Ludvig, där gjorde vi inte mycket mer än att lata oss. Sedan åkte vi hem till Sara (bara jag och hon). Där åt jag middag, men inte Sara. För någon timme senare åkte vi ner till lilla vellentuna för att äta, men jag hade ju redan ätit så jag drack en cider och smakade av deras mat.
Nu sitter jag här med en skål jordgubbsfil med start i. Ska snart göra mig klar till skolan. Vi hörs!
ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0