shoppingtur med mami

Efter dagis idag, tog jag tåget från Vallentuna Centrum till Östra Station där jag böt till tunnelbanan till T-Centralen. Vid Åhlens mötte jag mamma. Vi gick runt i stan och försökte hitta något fint innan vi skulle möta mormor. Mormor har åkt tåget från Göteborg idag och kom för att se på Isabelles musikal som är imorgon.
Mamma hittade ingenting, men jag hittade tre saker. Jag hittade två par skor och ett par solglasögon.
De ena skorna är guldiga med bruna stenar på och kommer ifrån Indiska.
De andra skorna är vita med röda körsbär på och kommer ifrån OHIO.
Solglasögonen är bruna och kommer ifrån Cubus.

image498 
image499 image500 
image501image502
image503
ching

Kommentarer
Postat av: Agnes

guuuuud! vad fina stuff du köpte :D

2008-04-24 @ 22:07:54
Postat av: schara

söta körsbärsskor! :)

2008-04-24 @ 23:15:15
URL: http://scharadenrara.blogg.se
Postat av: madde

Finfina grejer :)

2008-04-25 @ 15:21:42
URL: http://maddekdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0