shoppa shoppa shoooooppaaa!!!!

Igår var det våran sista praodag på dagiset. Därför åkte jag och Sara och köpte glass till alla barnen, på våran lunchrast.
Efter dagis åkte vi till Statoil och åt en varsin strawberry white. När glassen var uppäten tog vi den röda vespan och brummade hemåt. Så fort jag var hemma började jag fixa i ordning mig inför kvällens FAME.
Innan föreställningen åt vi på Tegel. Eftersom jag har hört att "man blir vad man äter", så tog jag en biff. hihihi.
Föreställningen var sketabra och de fick många applåder. :)

Idag vaknade jag och Sara tidigt. Vi vaknade runt åtta. Men det var kanske för att vi somnade rätt så tidigt? (vi var så trötta, hade ju jobbat.) Men när vi vaknade kändes det som om klockan var tolv.
Klockan 10:10 gick tåget som tog oss till täby. Vi åkte dit för att kolla om Sara kunde ha ett par chinos som hon lade undan igår, men det blev inga. En halvtimme senare tog vi tåget in till östra och därifrån tunnelbanan till Slussen. Tänkt att vi åkte enda dit bort för att gå in i en affär som Sara ville gå in i, Monki hette den. Som tur var hittade hon något där inne också, en ljusgrön kjol.
Tillbaka till t-centralen och dess roliga affärer. Jag köpte två klänningar på gina. En lila och en men en massa blommor på. Mina klänningar hette "Teodora" och "Solveig". hihi
Jag hittade även ett par svarta tygskor på Wedins, precis vad jag behövde. Mina ser inte kloka ut!
sara köpte också ett par jeansshorts på cubus och en klänning på gina som hon ska sy in, den har storlek 40. (sara har 34, hihihihihihi)

image504

Blomman som Sara håller i på detta kort ville hon ge till en vakt som stod nere i tunnelbanestationen på slussen, men hon fick feta dissen.
Hon gick fram till honom och sade; Eftersom att ni får stå här nere hela dagen och inte se solen, får ni den här blomman av mig.
Säkerhetsvakten sade genast; nej det är lugnt!
Därifrån gick Sara med en ledsen min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0