moppe hit och moppe dit

bion i lördags var skitbra! Garvade så jag nästan dog.. Efter bion tog vi tåget hem till mig och spelade wii, kollade på film och sov på sköna madrasser.
Nästa morgon var "de tre vise vännerna" tvungna att gå, för jag skulle till åka till min farfar som fyllde år förra veckan. Hemma hos farmor och farfar åt vi korv och drack cola på burk :)
När jag kom hem från farmor väntade jag på att Sara skulle komma och hämta mig på hennes nya moped och åka till bb (bällstabergs fotbollsplan) och kolla på vårat lag, som mötte knivsta. Efter halvlek åkte jag och Sara hem till Sara och hämtade sovkläder, och sedan hem till mig.

idag har vi åkt moppe till skolan, moppe till Sara, moppe till statoil ( i regnet) och moppe till mig. Snart ska vi åka moppe till skolan igen, och sedan hem till mig. För att Sara ska nämligen på kvartsamtal, och eftersom att jag är en så otroligt god vän, hänkar jag!

Nu ska vi åkaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. *bruuuuuuuuuuumm bruuuuuuuuummmm*
ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0