idagidagidag

hejsan svejsan!
idag vaknade jag upp hemma hos sara efter en inte så god natt. Jag och Sara sov nämligen i samma säng, skavfötters denna gång (ovanligt). Vaknade jättemånga gånger av att hon sparkade med sina fötter i mitt ansikte, vilket jag inte tycker var så mysigt.
Annars åkte vi till skolan med bussen efter att ha ätit en rundis med samali på med lite blåbärssoppa.
Lektionerna på skolan gick segt. Fick tillbaka ett no-prov och gjorde ett skådespel av boken "prinsessan och mördaren" som vi i klassen tidigare har läst. Redan på no:n började jag känna mig dålig, två lektioner innan lunch (vi äter lunch halv ett, sent jag vet!). Efter no:n hade vi matte, som inte gick någe vidare eftersom jag mådde dåligt.
När jag sedan skulle gå till maten höll jag på att gå in i väggen trots att jag strävade emot, jag var så yr. Till lunch åt vi köttfärssoppa, den var mumsig. Men jag orkade inte vara kvar på lektionerna efter lunch så jag satte mig på bussen och åkte hem.
När jag kom hem gick jag direkt och lade mig och vaknade inte förän klockan sex. Hade då drömt en massa mardrömmar och konstiga saker.
Efter det har jag suttit och kollat på tv och ätit middag. Min bror lagade middagen idag och det blev pyttipanna med ägg.
Nu ska jag kolla på en film tror jag, eller jag orkar iallafall inte sitta framför datorn.
ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0