En glad Jennifer

igår hade jag slöjd, musik och idrott i skolan. Efter skolan drog jag mig hemmåt med ett léende på läpparna. Hade nämligen fått tillbaka min svenskuppsats (om bl. sciencefiction) och mina omdömmen (som man ska gå igenom innan kvartsamtal).
Runt klockan sju åkte jag och min snälla mamma till Infra City och köpte ett wii. Då fick man spelet wiisports, och vi köpte supermario till :)
Så fort jag kommit hem ringde jag Johan och Gustav som kom hem till mig på ett kick med moppen. Vi spelade wii nästan hela kvällen förutom den sista halvtimmen då vi kollade ifall det gick någon bra bio imorgon. Och det gjorde det, vi ska se på Superhero Movie ikväll. Det är samma som Scary Movie och Date Movie så det kommer nog att bli askul, för jag älskar de filmerna!

Men nu ska jag nog äta frukost och hjälpa mamma med tvättstugan, för man kan ju inte få allt av mamma men inte göra något tillbaka.
ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0