Cybertown

Klockan ett idag åkte jag, Lisa, Gustav och Johan tåg in till stan. När vi kommit till östra station tog vi buss 4 som tog oss till Cybertown på Sankt Eriksgatan. Vi ställde oss i kö och frågade sedan om det fanns plats för fyra personer, men det fanns det inte, inte förän vid fyra-passet. Så i två timmar satt vi på mcdonald's och pratade. Jag åt en mcchickenmeny och en glass med jordgubbstopping, muuuums.
När klockan blivit fyra tog vi vårat första pass, det gick det inte så bra. När det var klart tog vi en paus i en halvtimme och tog sedan ett till pass, då gick det mycket bättre! Johan, som var i samma lag som mig, fick rank 1 av 30.
Efter pass 2 tog vi bussen och tåget hem till Johan. Där spelade vi guitarhero
och kollade på tv. Klockan tolv kom mamma och hämtade mig och Lisa, och Gustav gick hem, så kvar blev Johan själv.
Nu ska jag kolla på en film, och mysa med min mamma :) image422
(bara för att sätta in en bild)

ching


Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Läckra ögon..=) Lite creepy så här innan sängdags, men det får man väl ta..;)

2008-04-06 @ 01:17:04
URL: http://www.designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0