Toluse

När vi köpte min katt för ungefär en och en halv vecka sen bad vi om en pojke. dels för att tjejer är gnälligare och att vi inte vill ha kattungar för att det är en utekatt. då måste man ju kastrera den. det kostar 200 kronor att kastrera en pojke och 2000 kronor för en tjej, lite mer.. Men iallafall, vi fick toluse med oss hem som dom sa var en pojke. men jag tyckte att det kändes som att min katt var en tjej så vi gick till grannen som jobbar på djursjukhus för att se. hon sa att det var en tjej, att den inte hade några pungkulor. så nu kostar det 1800 kronor dyrare att kastrera min lilla toluse. byta namn på henne kan jag inte heller. men vi ringde till tjejen vi köpte katten av och sa att hon ljugit för oss. men hon bara spelade och sa att hon inte visste att det var en tjej men att vi kunde åka och byta till en hane. men när man har haft en katt som bara vill mysa med en har man ju inte så stor lust att byta bort den mot en annan! plus att hon måste vara en konstig tant som jobbar på ett kattpansionat, föder upp kattungar och inte ens vet vad det är för något. ofta man tror att man ser några pungkulor.. hahha..
aja, jag är nöjd med min katt. och hon är ett av det finaste som hänt i mitt liv.


image39

                                      

*tjingeling*

Kommentarer
Postat av: @

Världens sötaste katt ... å flicka! :)
Puss

2007-09-17 @ 09:18:26
Postat av: schara

oooh, toluse e så cuteig :)

2007-09-19 @ 20:32:37
URL: http://schardenrara.blogg.se
Postat av: J

hon är den sötaste katten i staaaan!

2007-09-23 @ 12:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0