kiss i brallan

hahahha.. kiss i brallan fick jag igår. Tillbringade gårkvällen med min kompis Lisa, som jag känt i tio år nu.
Vi gick hem till hennes mamma och besämde för att hyra film. Så vi en promenad ner till centrum halv 11 och hyrde filmen dangerous water. inte någon så bra film, den handlade om hajar och var väldigt dålig gjord.
På vägen hem från filmbutiken så hittade vi en kundvagn som vi hade kul med. Lisa satte sig i kundvagnen och jag drog henne. Vi åkte nästan in i en bil med klarade oss precis. Efter det var vi på väg mot en stenmur i full fart. Jag kunde tyvärr inte bromsa eftersom det var is på marken och jag gled. Istället beslöt jag mig att springa ikapp kundvagnen och bromsa den framifrån. Men det var nerförsbacke så jag hann inte. men jag sprang brevid kundvagnen och tog tag i den på sidan precis innan stenmuren och vi klarade oss. Men istället för att åka in i den började vi göra cirklar, eftersom jag tagit tag på sidan. Jag kunde inte prcis gråta utan döfllabbade. Jag har även varit sjuk och har svårt att hålla mig när jag är kissnödig, utan måste snabbt till en toalett. Och där vi var fanns ingen toalett och jag blev såklart kissnödig av skrattet. Så när vi fått slut på snurrandet satte jag mig ner på marken och kissade i brallan! hahahhah..
Det pinsamma var ju att Lisa fick med allt på hennes mobil, till och med mitt kissande.

Kommentarer
Postat av: madde!

nemen hoppsan ;D hihi

2007-11-24 @ 19:35:40
Postat av: Ali

hahahahhahahahha

2007-11-26 @ 11:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0