Helgen

I helgen har jag varit med min mamma och handlat. Jag har köpt en blå och vit randig blus från H&M och en klänning eller vad man nu ska kalla det som är röd, vit randig från gina tricot. Jag har också köpt en baddräckt från gina tricot. En vit och guldig. En blandning mellan dessa, fast vit då:
image12


Jag har också varit med min bror och hans fotbollsvänner hemma hos en utav killarna och haft singstarkväll och spelat poker i helgen. Jag måste också berätta om min älskade fotboll som Jannica vann till mej på grönan i fredags. En riktigt stor boll kan man säga. 
Men idag har jag bara varit med Sara först. Och sen åkte jag hem för att jag skulle spela match mot Täby på bällstaberg. Fast matchen gick inte så bra. vi förlorade. För de spöregnade och man såg inte så mycket för att solen var ivägen. Men jag kämpade iallafall och blev fälld så jag har himla ont i hitt knä just nu. Men det är sånna smällar man får ta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0