idagidagidag

image117Idag vaknade jag klockan 11 och kollade på Julkalendern. Sen satte jag mig vid min dator och skrev mitt SO arbete. Samtidigt så åt jag makaroner och köttbullar. När jag var klar tog jag, mamma och chrille en tripp till täby för att kolla lite. Köpte ett par leggins till mig och en rosa klösbräda till min kisse.
När jag kom hem satte jag mig vid datorn och gjorde en tidning av mitt SO arbete. Inte det lättaste. Men min mammi är ju så snäll och hjälper mig när jag behöver hjälp.

Imorgon så ska jag och Sara vara hos doktorn klockan halv nio. Vi ska nämligen ta en spruta lite senare under dagen. En spruta mot kondylom.

Efter sprutan är tagen så ska jag hem och öva allt vad jag kan på mitt no prov som jag ska ha på tisdag. Har inte ens rört mina böcker eller kollat någonting om provet. Så jag har ca 3-4 timmar på mig att öva in ett stort no-prov.

För klockan åtta ska jag vara på Täby Park Hotel. Jag ska höra på när min syster sjunger och spelar teater. Det kommer bli så kul för hon ska nämligen sjunga solo. Imorgon är det bara genrep och det är gratis. Ska se samma sak igen nästa veckan fast då kostar det 700 kronor och man får julmat.

Nu myser jag med min "gååååsiga" katt. Ska snart gå och hitta en film som jag och Toluse kan se på :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0