Filmdags

image133Har preics kollat på filmen Cast away med Tom Hanks. Har inte kollat på den själv utan med Lisa, Johan och Sara. Men dom åkte hem.

Cast Away är en otroligt bra rulle, som dock har fått en del oförtjänt dålig kritik hos vissa filmälskare. Jag räknar det som något av de bästa som kom ut 2000 och det är också en av Tom Hanks bästa produktioner. Utgåvan är kanon, så om ni gillar filmen är det bara att köpa. Ni som inte gillar den kan säkert ge den en chans till, det är den värd.

betyg :☺☺☺☺


Tidigare idag har jag varit med Johan, Lisa, Sara och Linda. Vi har spelat ''skissa och gissa'' det var skitkul. Men jag var inte så duktig så jag förlorade. haha.. Rita kanske inte är min starka sida, men det gör inte så mycket för det är inte så viktigt här i livet.
Vi tog även några snygga kort  på Sara som jag tyvärr inte har på bild. (utan Sara har dom) Kort på när hon håller en ficklampa underifrån och  gör roliga miner. SÅÅÅÅ KUL!

Men nu ska ja hitta en filmis och gå och lägga mig i mitt rum och kolla. För just nu sitter jag vid Bobbys data, (min brors kompis) som lanar hemma hos mig inatt igen. Dom är bara fem pojkar här nu, så det är ganska lugnt ändå! :)

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0