Filmdags

Imorgon ska jag åka till ett sportmuseum med profilen. Sen ska vi köra femkamp och en frågesport. Jag ska vara i skolan klockan 10 så det är ingen brådska :)

Jag ser ju alltid på en film när jag ska gå och lägga mig så jag har precis valt vilken. Kvällens film heter BIG MOMMA'S HOUSE :D Jag tycker den är jätterolig. men den är bättre att se på kvällen än natten eftersom man är mycket tröttare på natten.

image122

När FBI agenten Malcolm Turners kollega dödas i tjänsten bestämmer han sig för att hitta den skyldige. Genom att klä ut sig till Big Momma lyckas han få tjänst som Nanny hos den huvudmisstänkte. Samtidigt som han löser fallet fäster han sig vid de bångstyriga barnen.

betyg :☺☺☺☺

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0