filmdags

image113 Tidigare idag skulle jag tipsa Alicia med en bra film. (i olika kategorier) Eftersom jag hade filmen Hot chick brevid mig så tipsade jag henne den på en komedi film. Och nu när det är kväll/natt och jag ska se på en film kommer jag inte på något bättre än att välja den.

17-åriga Jessica Spencer (Rachel McAdams) är just så odräglig, som bara pluggets populäraste tjej kan vara. Hon är snygg, smart och dejtar killen alla vill ha. Men en morgon får hon sitt livs chock - en förbannelse har förvandlat henne till en sluskig 30-årig man (Rob Schneider). Medan Jessica får en omtumlande inblick i grabbarnas värld, börjar en vild jakt mot tiden för att hitta ett sätt att häva förbannelsen. Jessica har nämligen bestämt sig för att vinna skolans cheerleadertävling och ta tillbaka sin snygge pojkvän. Något som lär bli svårt så länge hon är fångad i en medelålders manskropp. ROB SCHNEIDER är helt fantastisk i rollen som den bitchiga collegetjejen Jessica, som är fånge i en manskropp!
Jag tycker att filmen är bra och därför ger jag den 4 smilisar av 5. inte den bästa jag sätt eller så men det är en bra film.

betyg :☺☺☺☺

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha åh den filmen är ju så rolig!

2007-12-01 @ 01:21:37
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0